ניתוח פלסטי בפנים

ניתוח פלסטי בפנים לסוגיו השונים

הפנים שלנו הן המרכיב הבולט והמשמעותי ביותר בחזות החיצונית. אין פלא איפה שניתוח פלסטי בפנים לסוגיו השונים נמנה על ההתערבויות הפלסטיות הנפוצות ביותר, ולכך מצטרפים הטיפולים האסתטיים שאינם ניתוחיים כמו הזרקות בוטוקס, חומצה היאלורונית, שומן עצמי ומתיחות שאינן ניתוחיות.

חשוב להדגיש כי ניתוחים פלסטיים בכללותם, ובאזור הפנים בפרט, מצריכים ניסיון רב ומיומנות גבוהה מצד המנתח. גישה המשלבת בין מקצועיות בלתי מתפשרת, הקשבה לרצונות המטופל, היכרות עם טכניקות מובילות, ומגע יד אמן – כל אלו יתבטאו בתוצאות הניתוח.

סוגים שונים ניתוחים פלסטיים

כאמור, כאשר מדברים על "ניתוח פלסטי בפנים" מתכוונים למעשה מספר התערבויות כירורגיות שניתן לבצע. בין היתר, מדובר על ניתוחי מתיחת פנים, מתיחת צוואר, ניתוחי אף, מתיחת עפעפיים, הרמת גבות ועוד. לפניכם שתי דוגמאות בקצרה:

  • מתיחת פנים – זהו ניתוח פלסטי בפנים בו ד"ר גיל מהדק את העור ומחזיר למקום מבנים עמוקים באזור הצוואר, קו הלסת והחיים, דבר המתבטא בהצערה משמעותית של הפנים. לעיתים משולבות במתיחת הפנים התערבויות נוספות כגון הזרקת שומן עצמי, הרמת גבות, שאיבת שומן מהצוואר וניתוח עפעפיים עליון/תחתון. על פי רוב עוברים את הניתוח גברים ונשים מעל לגיל 40 על פי מידת הצניחה של הפנים והעור שלהם. את הניתוח מבצעים בהרדמה מקומית עם טשטוש עמוק או בהרדמה כללית. במהלכו ד"ר גיל מרים את עור הפנים, מהדקת את המבנים העמוקים באזור הצוואר, קו הלסת והלחי, ומסיר עודפי עור, ובמידת הצורך גם מבוצעת שאיבת שומן מאזור הצוואר.
  • מתיחת עפעפיים – מתיחת עפעפיים קוסמטית היא ניתוח שבו מסירים עודפי עור ומדורי שומן בולט, דבר המוביל להצערה ורענון של מראה העיניים. בניתוח של העפעף העליון המטרה היא להסיר את עודפי העור, ואילו בניתוח של העפעף התחתון המטרה היא להסיר עודפי שומן. בניתוחים אלו יש להקפיד על הסרה שמרנית וזהירה, שכן התערבות אגרסיבית עלולה ליצור מראה חלול או משיכה של העפעף התחתון למטה. יש לציין כי לעיתים קרובות משולבת בניתוח זה גם הרמת גבות כתוספת לעפעף העליון אם ישנה צניחה של הגבה. פעולה זו משלימה את אפקט ההצערה והרענון של מראה העיניים. אם הצניחה אינה מתוקנת האפקט לא יהיה אופטימאלי ויישארו קפלי עור בגין הגבות הצנוחות.

פגישת ההכנה לניתוח פלסטי בפנים

פגישת ההכנה לקראת ניתוח פלסטי בפנים, מכל סוג שהוא, הינה חשובה ביותר. במהלך הפגישה מקשיב ד"ר גיל לרצונות המטופל ולמה שהיה רוצה לתקן ולהשיג, ומאידך מסביר אודות התוצאות האפשריות והצפויות ועל מגבלות הניתוח. כמו כן יתאר ד"ר גיל את מהלך הניתוח, את ההחלמה ממנו, סיבוכים וסיכונים אפשריים, יבצע בדיקות של האזור הרלוונטי ובמידת הצורך ישלח את המטופל לבדיקות נדרשות. זוהי גם הזדמנות חשובה להיכרות אישית של המטופל עם ד"ר גיל ומקום לשאול שאלות ולשתף בהתלבטויות.

ד"ר גיל מלווה את המטופלים לכל אורך הדרך באופן קרוב ואישי, החל מהפגישה הראשונה וההסברים, ועד למהלך ההחלמה ומעקב אחר התוצאות. לקבלת פרטים נוספים על ניתוח פלסטי בפנים, ולקביעת פגישה עם ד"ר גיל, הנכם מוזמנים לפנות לטלפון 050-7778506.

 

 

לייעוץ ותיאום פגישה צור קשר ונשוב אליך בהקדם

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם