הזרקת בוטוקס בשפתיים

בואו נשים את הדברים על השולחן כאן ועכשיו – אין דבר כזה בוטוקס בשפתיים, או אולי אם נרצה לדייק, ישנם מטפלים שונים שמציעים שירותי הזרקת בוטוקס באזור השפתיים אבל בכל מקרה לחלוטין לא מדובר בטיפול שאליו את לבטח מתכוונת, קרי טיפול למילוי ועיצוב שפתיים. בוטוקס הוא פשוט מאוד לא חומר מילוי ולא משנה כמה נזריק ממנו, הוא לא ייצר שום אפקט של מילוי. הזרקת בוטוקס בשפתיים היא בכל מקרה אינה מומלצת ותיכף גם תביני מדוע, אבל אם את מחפשת פתרון להעלמת קמטי עישון בשפתיים, ייתכן שבכך דווקא כן יוכל הבוטוקס לבוא לעזרתך.

 

מה זה בוטוקס ומדוע הוא לא משמש למילוי שפתיים?

ובכן, בוטוקס הוא חומר המכיל בתוכו את רעלן הבוטליניום טוקסין שהוא רעלן המשתק את השריר אליו הוא מוזרק. השימוש בבוטוקס הוא שכיח למדי בעולם הרפואה ומשמש למשל לטיפול במיגרנות וספאזם בפנים. בכל מקרה, הזרקת בוטוקס בשפתיים תשיג אך ורק תוצאה אחת – הבוטוקס ישתק באופן חלקי את השפתיים ויפגע בכושר הדיבור, ביכולת לאכול ובתפקודי פה אחרים. על כן, השימוש בבוטוקס מתמקד בהעלמת קמטי הבעה בלבד ובשליש העליון של הפנים בלבד. החיבור של בוטוקס שפתיים הוא פשוט רעיון לא טוב. ישנו טיפול מאוד ספציפי שבו נעשה שימוש בהזרקה של בוטוקס בשפתיים לצורך העלמת קמטי עישון, אם כי טיפול זה דורש רמה מקצועית גבוהה מאוד ובכל מקרה אינו מומלץ בגלל הסיבות בפרטנו לעיל.

 

אז איך כן מבצעים מילוי לשפתיים?

מאחר והמטרה האמיתית שלך היא לעצב את השפתיים ולמלא אותם, הטיפול המתאים לך הוא טיפול באמצעות חומרי מילוי ובראשם חומצה היאלורונית. טיפול זה מבוצע בצורה דומה המבוססת על הזרקות של חומר מילוי אל תוך השפתיים, אך כאן כבר לא מדובר ברעלן, אלא בחומר מילוי שיודע לייצר נפח ובאמצעות הזרקה מחושבת שלו, ניתן לעצב את מבנה השפתיים, לעצב ולהדגיש את מסגרת השפתיים ולהעניק להן נפח.

 

כמה זה עולה ומאיזה גיל אפשר לבצע את הטיפול?

אם את מחפשת גורם מקצועי לביצוע בוטוקס בשפתיים מחיר הוא לחלוטין לא הפרמטר שעליו את רוצה לבסס את הבחירה שלך. מחירי מילוי שפתיים משתנים כמובן ממקום למקום, אך הפערים הם שוליים למדי ביחס לערך המתקבל וביחס לצורך להבטיח תוצאה מיטבית ומושלמת. על כן, עוד לפני שאת בודקת את המחיר, חשוב שתוודאי שאת פונה לגורם מקצועי בעל מוניטין, רצוי בעל הסמכה רפואית רשמית ובעל ניסיון רב בטיפולי אסתטיקה בפנים על בסיס הזרקות. לשאלה מאיזה גיל אפשר לעשות בוטוקס בשפתיים יש תשובה שמרנית אחת ותשובה ליברלית אחת. התשובה השמרנית מדברת על גילאי 20 ומעלה אז כבר הפנים מגיעות לתצורה הסופית בהחלט שלהן. התשובה הליברלית מאפשרת לבצע את הטיפול גם בקרב נערות החל מגיל 15, 16 ועל אף שבכל מקרה לא מומלץ לבצע טיפולי הזרקות בגילאים אלה, אם את מרגישה צורך מהותי ומשמעותי לשפר את האסתטיקה שלך למען ביטחונך העצמי או פשוט כדי להרגיש טוב יותר עם עצמך, את בהחלט לפחות רוצה לדבר עם מומחה בתחום ולבחון את האפשרות.

בקליניקה של מומחה הכירורגיה הפלסטית, ד"ר תמיר גיל, תוכלי לבצע את כל סוגי טיפולי האסתטיקה לפנים, לצוואר ולאזורי גוף נוספים. ד"ר תמיר גיל הוא רופא מומחה המבצע מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים וכן מעניק טיפולי הזרקות מגוונים בתחום של אסתטיקת הפנים והצוואר, לרבות מילוי ועיצוב שפתיים. לפרטים נוספים וקביעת תור במרפאה, צרי עמנו קשר עוד היום בטלפון 050-7778506 ונשמח לעמוד לשירותך.

לייעוץ ותיאום פגישה צור קשר ונשוב אליך בהקדם

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם