עיצוב והצערת הפנים באמצעות מילויים ובוטוקס

במרפאתו מבצע דר' גיל הצערה ופיסול של הפנים במטרה לטפל בפגעי הגיל והטבע.

בתהליך ההתבגרות חווים הפנים תהליכי הזדקנות לרבות דלדול של נפח, צניחה של העור ומבנים אנטומים עמוקים. במקביל חלה ירידה באיכות העור, שהופך דק וגמישותו פוחתת. עם התבגרותנו יורדת איכותה של החומצה ההיאלורונית המיוצרת בגוף, והיא מאבדת חלק ניכר מיכולתה לספוח מים ולהחזיקם.

מתוך ניסיונו באלפי ניתוחים וטיפולים אסתטיים של הפנים, מתאים דר' גיל את הטיפול בהשלמת הנפח הנדרשת במיקום אנטומי מדויק, על מנת להחזיר את המראה הצעיר והרענן לפנים. בשיטה זו ממלאים את התווים היפים והמוצלחים בפנים, אשר טושטשו עם השנים, עקב קמטים וירידת נפחים. שיטה זו, מאפשרת הצערת מראה הפנים ללא צורך בניתוח, ללא משך החלמה ממושך, כל זאת בהתאמה אישית למטופלת על פי מאפייני התבגרותה ורצונה ותוך חזרה מהירה ביותר לשגרת החיים. דר' גיל מאמץ ומפתח שיטות טיפול המאפשרות התערבות מינימאלית לקבלת תוצאות מהירות ללא צורך בעצירת שגרת החיים האינטנסיביים.  

בפגישת הייעוץ, נאפיין את תהליכי ההתבגרות הספציפיים שלך. בתהליך עבודה משותף תגדירי מול מראה את האלמנטים שברצונה לשנות ולשפר.

תהליך הצערת ופיסול הפנים משלב חומרי מילוי והזרקות בעלי תכונות סמיכות שונות, המאפשרים קבלת תוצאה מרבית. בשיטה זו כל חומר מוזרק בעומק שונה של הפנים. בעומק מוזרק חומר סמיך, הסופח יותר נוזלים ומאפשר קבלת נפח רב יותר, ובעור השטחי מוזרק חומר דליל לטיפול בקמטים השטחיים. החומר הסמיך ממלא אזור אנטומי מוגדר כגון לחי ואילו החומר בעל הצפיפות הנמוכה יותר מטפל במדויק בכל קמט.

בהזרקת חומרי מילוי ניתן למלא שקעים וקמטים בפנים כגון הקמט בין השפה ללחי, למלא את אזור הלחי אשר צנח, להדגיש עצמות לחיים, להדגיש קו לסת, לעצב שפתיים, ועוד. לטיפול באיכות העור משלב דר' גיל טיפול בסקינבוסטרס – הזרקה עדינה במספר רב של מוקדים בעור, המשיבה לעור את הלחות והמראה חיוני, מאפשרת מראה עור זוהר ומטפלת בקמטוטים העדינים.

חומרי המילוי מבוססים על חומצה היאלורונית טבעית, הנמצאת בגופנו ומופקת בתהליכים ייחודיים של הנדסה גנטית. דר' גיל משתמש אך ורק במוצרים שנמצאו בטוחים ובעלי אישור הFDA  האמריקאי, משרד הבריאות הישראלי, רשויות התקינה באירופה( CE)  ו-FDA הקנדי, כדי שתוכלי להגיע ליופי הטבעי שתמיד רצית בבטחה. 

לטיפול בקמטי הבעה בחלק העליון של הפנים – מצח, צידי העיניים, בין הגבות וצידי האף משתמש דר' גיל בבוטוקס/ דייספורט המחליש את שרירי ההבעה באותו אזור באופן זמני לשלושה וחצי – ארבעה חודשים ובכך מונע את היוצרות קמט ההבעה והחמרתו.

לייעוץ ותיאום פגישה צור קשר ונשוב אליך בהקדם

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם