חומצה היאלורונית בשפתיים

מילוי ועיצוב שפתיים הוא אחד מהטיפולים השכיחים ביותר בעולם האסתטיקה לפנים ולא לחינם. המדובר בטיפול פשוט למדי שמאפשר ליצור אימפקט משמעותי במראה הפנים וגם ניתן לבצע אותו בכל גיל החל מגיל ההתבגרות המאוחר. טיפול זה מבוצע באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית בשפתיים ובשורות הבאות נספר לך את מה שאת צריכה לדעת על חומצה היאלורונית ועל הזרקת חומצה היאלורונית בטיפולי אסתטיקה בפנים ובצוואר.

 

אז קודם כל, מהי החומצה ההיאלורונית?

ובכן, חומצה היאלורונית כשמה כן היא, היא חומצה טבעית שקיימת באופן טבעי בתאי הגוף ומיוצרת גם בפורמט סינטטי, המשמש לטיפולי פנים. המדובר בחומר מוכר לגוף והשימוש בו הוא בטוח לחלוטין. החומצה ההיאלורונית מתאפיינת בשתי תכונות חשובות מאוד לאסתטיקת הפנים: פעם אחת, החומצה מעניקה חיוניות ורעננות למראה העור ופעם שנייה, החומצה מאפשרת למלא נפחים בכל אזורי הפנים. הזרקת חומצה היאלורונית בפנים משמשת למילוי נפחים אצל אנשים מבוגרים שאיבדו נפח באופן טבעי בגלל פגעי הגיל, אבל גם לעיצוב הפנים ואפשר גם לומר פיסול הפנים. חומצה היאלורונית לפנים מוזרקת באמצעות הזרקות רבות וזעירות אך לא באופן שרירותי, אלא בצורה מאוד מתוכננת במטרה להדגיש עצמות לחיים, למלא שפתיים, להעלים שקיות מתחת לעיניים, להרים עפעפיים, להרים גבות ובאופן כללי לפסל את הפנים כרצוננו.

 

כמה זה עולה?

בבחירת הגורם המקצועי שאצלו תבצעי הזרקת חומצה היאלורונית מחיר הוא לחלוטין לא הפרמטר שעל פיו את רוצה לקבל את ההחלטה החשובה הזאת. בהזרקת חומצה היאלורונית שפתיים, לחיים, גבות, עפעפיים או בכל אזור אחר בפנים, יכולות בהחלט להתפתח תופעות לוואי מיידיות בצורת בצקות, נפיחות קלה ושטפי דם קלים ואלו חולפים מעצמם כעבור מספר ימים. יחד עם זאת, ישנן תופעות לוואי נדירות שנובעות כמעט תמיד לא בגלל החומצה ההיאלורונית עצמה אלא בגלל איכות הטיפול ורמתו המקצועית של המטפל. על כן, לביצוע טיפול חומצה היאלורונית שפתיים מחיר הוא לחלוטין לא הפרמטר הראשון שאת רוצה לבחון, לבטח לא לפני הרמה המקצועית, המוניטין, הניסיון ומידת ההסמכה המקצועית ואפילו הרפואית של הגורם המטפל.

 

אחרי כמה זמן רואים תוצאות של חומצה היאלורונית?

לעניין השפעת החומצה ההיאלורונית במונחי זמן, ישנם שני מאפיינים שאת רוצה להכיר. א' השפעתה של חומצה היאלורונית היא מיידית ובטיפול חומצה היאלורונית בשפתיים או בכל אזור אחר בפנים, תוכלי לראות את התוצאות מתהוות תוך כדי הטיפול ומייד לאחר הטיפול. ב' השפעתה של החומצה ההיאלורונית מחזיקה מעמד לפרק זמן של פלוס מינוס שנה. מן הסתם, זוהי בהחלט בשורה טובה שבכדי ליהנות משפתיים מלאות ופנים מעוצבות, לא תצטרכי לעבור טיפול בכל מספר חודשים, אבל זה גם מחייב תכנון מדוקדק מראש וביצוע מקצועי על מנת להבטיח שהתוצאה שאותה תישאי על פנייך במשך שנה שלמה, היא בדיוק התוצאה שאת מחפשת ואין שום סיבה שהיא לא תהיה גם תוצאה עוד טובה יותר ממה שאת מצפה.

בקליניקה של מומחה הכירורגיה הפלסטית, ד"ר תמיר גיל, תוכלי לעבור מגוון רחב של טיפולי אסתטיקה בפנים, הן באמצעות ניתוחים פלסטיים יסודיים וזעיר פולשניים והן באמצעות טיפולי הזרקות בוטוקס, חומצה היאלורונית וחומרי מילוי נוספים. טיפולי ההזרקות בקליניקה של ד"ר תמיר גיל מבוצעים כולם על פי הסטנדרטים המתקדמים ביותר בעולם הרפואה ומבטיחים לך מינימום תופעות לוואי, ביקורת ופיקוח של רופא מומחה בכל עת וכמובן תוצאה יוצאת דופן מעל ומעבר למצופה. רוצה לשמוע עוד או לקבוע תור לבירור ראשוני? צרי עמנו קשר עוד היום בטלפון 050-7778506 ונשמח לעמוד לשירותך. 

לייעוץ ותיאום פגישה צור קשר ונשוב אליך בהקדם

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם