הגדלת חזה ללא הרמה

מהי הגדלת חזה ללא הרמה ולמי היא מתאימה?

מראה החזה מהווה מרכיב חשוב במיוחד בחזות הנשית, המעצב באופן מהותי את הדימוי הגופני-העצמי. לפיכך, נשים רבות בעלות חזה נפול חשות פגיעה בדימוי ובביטחון העצמי, הגם שמדובר בתוצאה של תהליכים טבעיים, הריונות ושינויים משמעותיים במשקל הגוף. מדובר לרוב בנשים להן בעיה חמורה של צניחת חזה בגין הריונות והנקות, גנטיקה וגורמים אחרים. עבור נשים אלו ניתוחי הגדלת והרמת חזה מעניקים פתרון מצוין שמאפשר להגיע לתוצאות נאות ורצויות.

יחד עם זאת, ישנן נשים שאינן מעונינות בהרמת שדיים, אם בשל הצלקות הכרוכות בכך ואם בשל רצונן לדחות את ההרמה למועד מאוחר (לרוב לשלב סיום לידות והנקות…). גם עבורן קיים פתרון של הגדלת חזה ללא הרמה. פתרון זה יכול להתאים לשדיים עם צניחה קלה / שדיים גבוליים לצורך להרמה. נשים אלו מוטרדות בעיקר מכך שהחזה שלהן קטן מדי לטעמן וכאן ניתן לבצע הגדלת חזה ללא הרמה.

את הגדלת השדיים ניתן לבצע באמצעות שתלי סיליקון לרוב אניח במצב זה את השתל בכיס במיקום הקרוי "מישור כפול" / Dual plane . כיס זה מאפשר כיסוי שתל השתל הם ע"י השריר הגדול של בית החזה והן ע"י רקמת השד, לרוב מיקום הפטמה יעלה במעט באמצעות מהלך זה שאינו כרוך בצלקות נוספת לצלקת "רגילה" בקפל התת שדי.

 אפשרות נוספת להגדלת השדיים הינה הזרקת שומן עצמי אל החזה. כך נמנעים מהכנסת גופים זרים אל החזה (שתלי סיליקון), נמנעים מצלקות ועוד. התהליך לעיתים ידרוש פעולת הזרקת שומן עצמי נוספת, בשל קליטה קליטה חלקית ואינדיוידואלית של השומן.

פתרון שאינו "ניתוחי" להגדלת חזה

בשנים האחרונות חלו התפתחויות משמעותיות בענף הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית. אחת הבולטות שבהן היא האפשרות להשתמש בשומן עצמי, פעולה המוכרת לנשים רבות מתחום הטיפולים האסתטיים בפנים, בהם יכול להחליף השומן העצמי את חומרי המילוי כגון החומצה ההיאלורונית. בצורה דומה ניתן לבצע הגדלת חזה נפול ללא הרמה במקרים מסוימים, באמצעות שאיבת שומן מגוף המטופלת שלאחר מכן מוזרק אל תוך השד. את השאיבה מבצעים מאזורים אחרים בגוף שיש בהם הצטברות של שומן, כגון הירכיים, ולכן ניתן להתייחס אל הפרוצדורה כאל שני טיפולים באחד. כלומר, גם שאיבת שומן וגם הגדלת חזה.

הפעולה אינה מתאימה לכל הנשים. למעשה, החיסרון המשמעותי ביותר הוא שהתוצאות שאפשר להשיג עם שומן עצמי הינן הגדלה בנפחים קטנים יותר מאשר שניתן להשיג בשתלי סיליקון. בנוסף לרוב יש צורך במספר סבבים של הזרקת שומן עצמי.

האם הגדלת חזה ללא הרמה מתאימה לי?

על התשובה לשאלה זו יענה ד"ר גיל בפגישה איתך. היא תלויה בין היתר בציפיות וברצונות שלך, במצב החזה שלך ובגורמים נוספים שאותם יבחן ד"ר גיל. בעצה אחת איתך, ובהתאם לאפשרויות הפתוחות בפנייך, יוחלט על ההתערבות האידיאלית. ד"ר גיל מלווה את המטופלות לכל אורך הדרך באופן קרוב ואישי, החל מהפגישה הראשונה וההסברים, ועד למהלך ההחלמה ומעקב אחר התוצאות. לקבלת פרטים נוספים על הגדלת חזה ללא הרמה, ולקביעת פגישה עם ד"ר גיל, הנכן מוזמנות לפנות לטלפון 050-7778506.

מקרה לדוגמא:

מטופלת אחרי לידות והנקות, קיימת צניחה קלה של השדיים, בהגדלת שדיים בשתל סיליקון "מישור כפול" dual plane , התוצאה מתקבלת על הדעת ללא ניתוח הרמה והצלקות הכרוכות בכך.

 

לייעוץ ותיאום פגישה צור קשר ונשוב אליך בהקדם

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם