ניתוח תיקון תנוכי אוזניים

פירסינג הינו קישוט הגוף באמצעות פעולת ניקוב איבר בגוף לצורך השחלת תכשיט כלשהו. בסקר באוניברסיטאות בקרב הסטודנטים לתואר ראשון נמצא כי ל 50% יש פירסינג באיבר כלשהו בגוף לרבות אוזניים,פה (לשון,שפה ורצפת הפה) ,אף ,טבור ,גבה ,פטמה ואברי המין.
בעשרים השנים האחרונות חלה עלייה חדה בשכיחות הפירסינג. יחד עם זאת, אין הפעולה חפה מסיבוכים! אלו יכולים להופיע במוקדם או במאוחר, חלקם אינם בני חלוף, טורדניים ואף מסכני חיים. להלן בעיות בתנוכי האוזניים הניתנות לטיפול:

  • אחרי ניקוב האוזניים לצורך השחלת עגיל עלול להיגרם קרע בתנוך האוזן המביא ל"תנוך מפוצל" או נקב מאורך. בפעולה כירורגית קטנה בהרדמה מקומית המתבצעת במרפאה אני מתקן את הקרע בתנוך / הנקב המוארך. בפעולה אני מסיר את העור בשסע, "מרענן" את השוליים ותופר את צידי הקרע באמצעות תפרים עדינים. התפרים מוסרים 10-14 יום אח"כ. יש להימנע מעגיל כבד בהמשך. במקום איחוי העור נותרת צלקת. ניתן להשאיר חוט עליו יושחל עגיל, כך נחסך ניקוב נוסף של התנוך

השימוש האופנתי בטבעת הרחבה של עור התנוך, מותיר טבעת עור ארוכה המעוותת את צורת האוזן. תיקון עודף העור ניתן לביצוע בניתוח פלסטי משחזר בהרדמה מקומית, במרפאה. בו אני מסיר חלק מעודף העור והשארית מעוצבת לשחזור התנוך. התפרים העדינים יוסרו אחרי 10-14 יום ובמקום איחוי העור נותרת הצלקת.

האוזן הינו איבר שכיח לקלואיד – קלואיד הינו צלקת בולטת וטורדנית הניתנת לטיפול בשיטות שונות לרבות הזרקת סטרואידים, הקפאה במגע או הקפאה באמצעות מחט / הקפאה תוך נגעית.

לייעוץ ותיאום פגישה צור קשר ונשוב אליך בהקדם

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם